http://www.emailcashpro.com
ezyrewards - free domains, ipods, vouchers and more

Saturday, November 04, 2006

刺激2006 by 2moro



This song was originally sang by an internet singer by the name of 赵英俊. This song is very special in the sense that it is made of many songs. That is, every sentence is made up of a song, so as you listen to the song try to make a guess which song each sentence is obtained from. The answer can be found in the lyrics below.

Lyrics:

还记得吗 (蕭亞軒-最熟悉的陌生人)
我们在机场的车站 (陳奕迅-你的背包)
所有快乐悲伤所有过去通通都抛去 (伍佰 & China Blue-浪人情歌)
直到视线变得模糊 (林憶蓮-至少還有你)
整夜都闭不了眼睛 (張惠妹-聽海)
你与我之间有谁 (Beyond-情人)
1995年 (陳奕迅-你的背包)
比以往时候来得更晚一些 (刀郎-2002年的第一場雪)
静静看你走一点都不像我 (孫燕姿-開始懂了)
盼不到我爱的人 (裘海正-愛我的人和我愛的人)
风再大又怎样 (F4-流星雨)
我要带你 飞到天上去 (黃品源-小薇)
为你付出那种伤心你永远不了解 (李聖傑-痴心絕對)
感觉那么甜我那么依恋 (張敬軒-斷點)
爱恨消失前 用手温暖我的脸 (張洪量 & 莫文蔚-廣島之戀)
再给我一点温柔 (張震嶽-愛我別走)
手牵手一步两步三步四步望着天 (周杰倫-星晴)
你却把别人拥在怀里 (陶晶瑩-太委屈)
无论情节浪漫或多离奇 (杜德偉-彩虹)
我的爱就有意义 (梁靜茹-勇氣)
我唯一爱的就是你 (王力宏-愛的就是你)

喔喔喔喔喔~~

I LOVE YOU无望 (五月天-I Love You無望)
只要你过的比我好 (鍾鎮濤-只要你過得比我好)

喔喔喔~

让我飞 让我飞 (伍佰 & China Blue-愛情的盡頭)

No comments:

ezyrewards - free domains, ipods, vouchers and more
http://www.emailcashpro.com